Saturday, January 3, 2009

tahun baru banjir baru...

hahahaha...

lucu n lucu....hahaha...semalam aku balik kul 4 pagi cz g lawan futsal..sampai jer kt umah aku trus tido n then kul 6.30 bgn solat subuh pastu sambung tido balik...masa tu ujan turun laa...so cam biasa lau ujan2 nih nafsu tido aku membuak2 laaa...lama gak laa aku tdo..hehehe...sedar2 kul 1 tgh ari tadi aku bukak ja tingkap tgk2 umah n kampung aku daaaa tengelam paras lutut daaaa...terkejut berok laa aku...hahaha..dgn muka terkejut n baru lps bgn tdo sku trus pakai jeket ujan kuar main air laaa...hahaha..gumbira btul main air banjir nih...hahaha...ramai jugak laa org2 kampung aku kena berpindah ke skolah cz umah diorang daa tengelam...kesian2..aku??ape lagi enjoy main banjir laa...hahahaha...kt bawah ni ada gambar aku ambik..tgk laaa...









Lai Lai Like!!

26 comments:

  1. wehh banjir! aku batak! dh lame tak pegi swimming pool wehh. maen banjir bolehh? ngahahah. cepat tinngi? ni yang aku rasa nak bg kau mkn sate kambing free ni. kau thu itu impian aku 5thn lalu yang tak pernah tercapaiii ngaahahha

    ReplyDelete
  2. umah banjir pun xsedar ek..
    tdo nyer pasal..
    heheh~
    ;p

    ReplyDelete
  3. hahahaha....

    sila datang ke rumah ku..

    wahai cik aida...tp takut awk tengelam jer..

    lalalala

    ReplyDelete
  4. eh2! fana nak bagi aku sateee. kau mintak dia lahh. save bajet haku. ngahahahah. tak setujuuu?? kau bagi sepuluh tolak sembilan sebab kenapee??

    ReplyDelete
  5. hahahaha...
    nk sate plzz fana....

    lalalaa

    ReplyDelete
  6. ohhh. ahaha sebab kau tak suka kapel2, aku tak boleh kapel balek? motip? ngahahahah. tak lah bukan sebab org ketiga mahupun org ketiga belas ratus. bhahaha. aku dh kapel dekat 5thn kau thu. hoishhh. mcmane nak clash betol2? susay payah,penat jerih. ngahahaha. *kenapa aku cerita kat kau? (koma)*

    ReplyDelete
  7. hahaha...

    aida..aku paham...

    so sory..

    ReplyDelete
  8. siut giler. umah banjir tp ko bergumbira.WAKAKAKA! ko tau, cite2 aku dari darjah 3 ape? mau merase banjir. kakakaka! jeles dgr kwn aku cite die main air banjir tiap2 tahun.stress ko tau!!!

    neway, kat mane umah ko? koordinat bape?wakaka

    ReplyDelete
  9. time banjir nie bdk2 sukelah cm kf lah hahah..dpt main air free..hahahah tapi awas..keselamtan mau ingat arrr!!!

    ReplyDelete
  10. hahahaha...

    cik lizzz=jeles kah???mai laa join skali...
    kita main tubing...bes woooo...
    hahaha....

    kf = hahaha...kf bes mmg bes tp xbes cz
    banjir da surut laaa...waaaa...
    boooring...hahaha

    ReplyDelete
  11. sate sate sate..
    mai makan sate~
    dtg umah aku dulu r baru aku bwak mkn sate..
    hahah~
    ;p

    ReplyDelete
  12. hahaha...

    jauh laa umah ko farhana...

    bluetooth jer laa ek...

    wakakaka...

    ReplyDelete
  13. ok ok..
    on bluetooth skang..
    on on on~
    hahah
    ;p

    ReplyDelete
  14. hahahaha...

    gila2 gak ko ni farhana...

    hahaha...

    aku suka org gila2 mcm aku...

    wakakaka...

    ReplyDelete
  15. ahahah~
    aku mmg gilergiler..
    tp tak sewel ag r..
    weyh..sate sampai x?
    aku dah lenguh tgu ko on bluetooth..
    guane lambat ngat~
    ;p

    ReplyDelete
  16. mana aku tahu...

    bluetooth ko jem kot???

    tu laa guna yg buruk....

    ish3....

    ReplyDelete
  17. ewah ewah
    jem la sgt kan..ko ingat aper jem nenas ngn strawberry ker?
    hp ko kot..
    cuber tgk skit..
    jenama aper ek? norkiah ker?
    hahaha~
    ;p

    ReplyDelete
  18. perli aku eh...
    ketok pala baru tahu...
    aku ni minat klasik so hp aku pun kena klasik laaa....

    aku tahu aku miskin...

    ko xpe laa...kaya...adiah laa satu kt aku wahai farhana...huhuhuh

    ReplyDelete
  19. eyh eyh
    saper lak perli ko..
    prasan tol ko nie..
    bukan ker norkiah nie lagi up dr hp len ker..
    aduyai..
    kaye ker aku..kaye yg sapu kat roti tue byk la kat umah aku..
    hahaha~

    ReplyDelete
  20. hehehe...

    cikgu jahat...

    lalalala...

    ReplyDelete
  21. hahaha...

    tumpas juga akhirnya...

    aku menang..cikgu kalah..

    hahaha...

    ReplyDelete
  22. hahha
    ko mmg r..
    tak bek taw buli cikgu~
    ;(

    ReplyDelete
  23. hahaha...

    pdn muka cikgu...

    cikgu2...

    xdengar laa...kuat sket bleh??

    hahaha...lakonan semata-mata utk farhana...

    lalalala

    ReplyDelete
  24. baik laaa...

    sampai ati kata anak murid jahat...

    ish3...

    ReplyDelete