Sunday, January 11, 2009

hahahaha...

hahahaha...

da lama x on9 nih...al-maklum laa busy sket skrg nih...huhuhu..hari ni aku ngtok sgt sampai kena marah kt cikgu cz tertido masa dia mengajar..hahaha..tp xpr jnji aku bleh tido kejap..hahaha...sebab cikgu tu ngajar boooooring laa aku tido..hahaha..kelmarin awal2 pagi lagi aku kena g repair kereta kt KB tau..aku igt sekejap jer tp sampai pukul 5 ptg baru siap...daajal punya kereta proton...kualiti xda langsung...baru jer beli da rosak aircond...bodoh betul...cis!!...da laa body kereta mcm tin susu..bodo2...
nasib baik kedai repair proton tu dkt dgn supermarket...leh laa lepak2 kt dalam tu ngorat2 aweks2 yg lalu lalang tanpa mengira single atau berpunya..hahaha..tp yg bes masa menunggu kereta aku siap aku g laa main pool dkt tingkat atas...hahaha..aku dgn xberapa pandai nih main laaa sampai abis 15ya...aduh..tp yg bes lagi aku kalah dgn budak darjah 5...hahaha...budak ni mmg pro nak mampus...main macam org dlm tv nuh...gila..bnyak kali gak aku kalah dgn budak nih tp xpe laa cz nk wat ilang boooring aku nih...huhuhuh...lps jaa siap keta tu aku balik rumah dulu cz g ambil member2 kampung semata2 nk g tgk bola kt stadium ssm4..hahaha...yg tu yg bes..kelate menang lagi..hahaha...semalam aku duk menjerit2,memaki hamun dan memanggil budak jual air sampai sampai sekarang suara aku masih tiada...hahaha..tp aku puas hati cz smlm mmg gila2 n dpt bersama2 dgn penyokong2 kelantan bersorak n main ombak2...hahaha...kul 3 pagi baru aku balik semalam tau..hahaha...dlm pala otak malas nk g sekolah laa tp lau aku xg rugi laa pulak..hehehe...so kt sekolah tido laa aku...

hahahaha...

ok chow...wat home work pulak(cis!!)

lalalala..Lai Lai Like!!

7 comments:

  1. hahaha~
    kena wat homework ker?
    hahaha~
    aku nganjing ko nie taw..
    hahaha~
    ;p

    ReplyDelete
  2. wei, ko umo bape wei?kene wat homewek lagi.wakaka!! aku bab2 tetido ni mmg tak pernah wat woo. mmg tak reti kot.bab2 cabut masuk toilet sllu ar.wakaka

    ReplyDelete
  3. jgn thido lagi kt cekolah yer... blajo reraji taw... da link da u nyer page..tdo lekas... esok nk cekolah...hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha...

    aku laa 19 doh weh...tua doh..kes nok ambk stpm laa kau jadi budak sekolah balik...lau x lama daa aku jadi budak u xpun poli...

    ReplyDelete
  5. hahaha...

    cikgu na tu...

    kuat teh ngaying kito..

    jahat dih...hahaha..

    biaso laa pelajar cemerlang...

    hehehe

    ReplyDelete
  6. pelajar cemerlang..guru terbilang..
    ahaah~
    ;p

    ReplyDelete
  7. hahaha...

    idup cikgu n nak murid!!!

    ReplyDelete