Monday, January 5, 2009

jihad iringi pejuang hamas...

salam...

aku baca berita arini kt paper ptg td cz nk tahu perkembangan perang palestin dgn yahudi..dlm berita tu gitau yg tentera israel da start lancar serangan darat tp pejuang hamas balas serangan tu dgn misi nak menjadikan gaza kubur kepada tentera yahudi..sebagai saudara islam aku marah,sedih cz perang da berlaku tp aku gumbira dgn semangat jihad tentera hamas cz mereka akan jadikan gaza kubur besar kepada askar yahudi..aku doakan tentera hamas berjaya tewaskan tentera yahudi laknat tu...doaku bersama mereka...aku arap sapa2 yg baca blog nih berdoa laa sama2 supaya Allah swt membantu saudara kita d sana...amin...bangkit laa tentera islam..hapuskan yahudi d muka bumi nih..Allahuakhbar!!!Allahuakhbar!!Allahuakhbar...

peace.freedom.united..

berjuanglah wahai saudaraku...jihad bersamamu..

amin...








gambar senja ni diambil dkt sempadan gaza-israel..bukan hanya orang awam yg berdarah malah matahari pun berdarah...

huh...Lai Lai Like!!

No comments:

Post a Comment