Wednesday, January 7, 2009

huh...letih2..

aduh..letih ar upper six nih...waaaaa...kerja skolah bnyak siot...xtahan daa nih...ngtok!!!...huhuhuh...ni pun baru jer siap wat homework masa cuti yg aku sengaja tngguh..n sekarang aku kena siapkan sblm esok..sempat ke??xkot..hahaha...aku rela bayar RM 5 kt cikgu aku...aku malas wat kerja nih...hahaha...cikgu sejarah aku nih jenis sempoi tp sapa yg xbuat omework dia kena siap duit laaa...xsiap bayar saman..hahaha...so terpaksa bayar laa aku esok...kering laa duit lanja aku esok..adoi..

emmmm...so nak cita sket xtvt aku kt skolah hari ni..hehehe..

pagi tadi aku igt nak jadi budak baik laaa..aku malas nk keluar g makan kt tmpt biasa tu cz aku nak makan kt kantin jer...tp..aku termakan hasutan rakan sebaya..hahaha..

Mesol:mer..g tubik kalu..aku puah dok koloh ni..kito tubik meta deh??
aku:nk g mano gak??malah ar arini...derak dale koloh ejes gewe laa kalu..
mesol:oloh..xdop kijo derak dale koloh...budok2 jaaa wak gitu weh..
penkih:mer...tubik laaa..kito g mee mok joh laa..tempat skalo laa..lepok situ meta..pukol 11 kito masok balik..ejas ar...
aku:malah laaa...kito duk koloh laa hari ni...kito g smula laa...
mesol:bodo nate nih!!mari laa g kda mok joh mer...kito g make mee goreng dio..sedap weh...mu bayang laaa..mee sapa gak kito bubuh bedok mee bnyok pahtu bubuh jerok lado bnyok2...sedap gilo...
penkih:yolo doh mer...aku lapa gilo babi nih...

aku:kruk!!kruk!!(perut bunyi doh)aduh..nate beruk dua ekor nih...xleh ko xwat gitu..aku lemoh laa kalu kecek bab mkn2 nih..nate..bengong laaa...bodo2..ish...mari2 laa...aku lapa doh nih...xtehe doh ni..nk timbuk 2 pingge laa arini...hahaha...derah laa..lewat doh ni..
mesol:hahaha...tahu pong...bodo2...gih2..hahaha..
penkih:mu mmg saim baik aku mer...hahaha...gih2..

dan mereka bertiga pun pergi ke belakang sekolah dan keluar melalui laluan rahsia..hahaha...aku tertewas dek godaan hawa nafsu makan mee mok joh pulak...wakakaka...tp aku x pontem kelas k...aku keluar masa rehat tau..hehehe..aku balik ke skolah tepat2 masa loceng rehat berbunyi...lps tu aku sambung pembelajaran aku dlm keadaan kenyang n mengantuk...hahahah...

to cikgu farhana:denda laa aku nih...aku pontem wat jahat lagi laaa..hahaha..suma salah rakan sebaya...hahaha...

lalalala...

p/s:bahasa kelantan digunakan..arap paham laa...hahaha...
pandai2 laaa baca ek..

hehehe....



ni laaa kawan ku yg jahat tu...marah laa diaorang ek...hahahaLai Lai Like!!

17 comments:

  1. kali ini aku lepaskan ko yer..
    aku taw ko kuat makan..
    aku tak kesah bab2 makan nier..
    nt law nk ponteng make kat luor ajok la cikgu nie yer..
    jange lupo~
    ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    baik cikgu...sikgu mmg sempoi laa..

    hahaha..kita g mkn kt tmpat spesel bkn mee mok joh tu....hehehe

    lalala

    ReplyDelete
  3. hahah~
    mestila sempoi nt anak2 murid syg..
    yer dop??
    huhu~
    sedap ker mee mok joh tue..
    dak mboh ah..nok makang westerng r..
    beh skit~
    ;p

    ReplyDelete
  4. [farhana]hahaha..btui2..kena sempoi laaa baru anak murid suka..hehehe...mesti laa sedap mee mok joh tu..hahaha...nk try ko???cikgu guna bahasa terenganu ke nih???hahaha..

    ReplyDelete
  5. atien...hahaha...mmg mbe ar...

    lalala

    ReplyDelete
  6. hahaha~
    alamak!
    salah channel lak..gune channel tganu lak..
    hahaha~
    ;p

    ReplyDelete
  7. hahaha...

    pdn muka cikgu...

    lalalala...

    ReplyDelete
  8. muker cikgu memg sentiase padan kot..
    tak der sengetsenget pun..
    ahahah~
    ;p

    ReplyDelete
  9. eleh...

    perasaan yh berlebih-lebihan kot cikgu nih...

    hahaha...

    ReplyDelete
  10. uh~
    tak lebih lebihan pun..
    bukan nyer ader lemak berlebihan pun..
    daa~
    ;p

    ReplyDelete
  11. hahaha....

    mana tahu ada lemak yg tersembunyi..

    hahaha....

    cepat chek!!!


    lalala

    ReplyDelete
  12. eyh eyh..
    xder kot..
    tolong skit ok..
    aku men futsal ok..badan mesti fit..
    ko kot yg ader..
    hahah~
    ;p

    ReplyDelete
  13. hahaha...

    jom ar lawan futsal...

    lalala...

    na ko minat futsal ek???

    waaaaa

    ReplyDelete
  14. kamu baru form 6 ek?
    peanut lu pun skol kat mache gak...
    tapi dulu lah...

    ReplyDelete