Thursday, January 22, 2009

selamat bercuti kepada budak2 sekolah macam aku..hahaha

aloaloalo...

hehehehe...da lama aku x menulis dlm blog aku nih..suma ni gara2 busy dgn homework n xde modal nk tulis ape..so skrg aku da mula bercuti seminggu tau..heheheh..sukasukasuka sama cuti nih..hahaha..ptg tadi ada latihan rumah sukan n aku mcm biasa aku hanya mengarah junior2 aku n duk saja2 sambil melihat gelagat budak2 berlumba lari..hahaha..cikgu nk marah aku xleh laa cz aku ni atlet harapan..hahaha..
aku akan buat rumah sukan aku jd champ tahun nih..hahaha..minta2 laa..

lalala...

back to the holiday...aku da plan mcm2 xtvt utk cuti nih..tp disebabkn homework yg bnyak mcm longokan sampah sarap aku terpaksa kurangkan plan tu..hahaha..dlm otak aku ni da nmpak xtvt yg akan aku wat spt memancing ikan tiap2 ptg..lepak tiap2 ari..ronda2 dgn keta kura2@kodok aku tiap2 ari sambil menyelam@mencari baju2 bundle..hahaha..yahoo!!

lalalala...

so malam ni xtvt pertama aku ialah melepak sambil main daun terup..hahaha..esok g memancing ikan kt sungai kg aku tuu...lau xdapat ikan aku nk p memancing awek2 laaa..
hahahahaha...lps memancing aku nk p mandi kolam air panas kt kg aku tu pulak...waaa..bes2..

lalalalala...

aku suka kehidupan kampung ku!!!!

tp yg penting STPM..hehehehe...

sape nk join xtvt aku..meh2 isi borang dulu..

wakakaka...Lai Lai Like!!

11 comments:

  1. hahahaha...

    beli no pin kt BSN dulu..

    isi online ek..

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. eh? kat sinun de k0lam air panas kah?

    asal daku tidak mengetahui?

    ish2..

    xb0ley jadik!

    ReplyDelete
  3. hah~
    aku dah beli..
    web maner aku nk masuk isi borang nie..
    xsabar2 nie..
    hahaha
    ;p

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. fana..

    hahaha...

    web ni laa...

    isi2 cepat...

    da nk tutup nih...

    hahaha...

    ReplyDelete
  6. atien...

    hahaha...xtau kah??lain kali tnya dulu kelebihan kg ku nih..

    hahaha..

    ReplyDelete
  7. ok2
    nak isi nie..

    lalala..
    [harapharap permohonan aku lulus]
    yeah!

    ;p

    ReplyDelete
  8. hahaha..

    mesti lulus laa...

    lalalala...lau xlulus nasib laa..mana tau dpt p PLKN nnt...hahaha..

    ReplyDelete
  9. hehehe slmt bercuti-cutian..^-^

    psst:-aq x cuti psl boss aq dh cau dulu ...

    ReplyDelete
  10. hahaha...

    kesian ko bro..

    meh la join aku bercuti..

    g daftar dulu ek..

    wakakak...

    ReplyDelete