Thursday, June 24, 2010

busy week~huh

salam~

kelam kabut sket minggu ni sbb nk urus semua hal2 yg kena selesaikan sblm daftar nnt..ptptn,borang ko,borang tu borang ni n bnyk lagi laa..adoiii...

stress plak rasa..nape la xleh buat cara sng..xyah urus2 hal lain tp just bwk surat tawaran n semua kelengkapan n then just daftar masuk jer..kn senang..xyah laa kelam kabut mcm nih..huh..

ni baru masalah kecik jer..masalah besar menanti kt U nnt tu..assgment lagi,muet lagi n bnyk lagi dugaan2 besar yg kena ak hadapi nnt..ak kena bersedia laa..anggap semua ni cabaran idup n ak kena lalui gak dgn senyuman..hahaha..insyallah semua ak ok kn??hehehee

esok kena g skolah lama jap g urus hal sijil n other lps tu p pejabat pos utk pos brg k-ko..n bnyk lagi kot..insyallah semua mesti beres esok lau keadaan mengizinkn..bola pun xsempat nk tgk ni..adoii..

k laa..out lu..salam~
Lai Lai Like!!

2 comments:

  1. Alhamdulillah... Cabaran pertama dah datang... ni ko baru nak mula langkah masuk..

    Nanti kat dalam U tu... akan ada banyak langkah lagi... Hehehe..

    Dulu masa aku masuk U. Dalam poket aku cuma ada RM300 ja. Simpanan takda langsung. RM130 (kalau tak salah) untuk bayar duit orientasi. Belen duit tu habuan belanja aku sebelum dapat biasiswa... lama plak tu. Pergh! Hanya Allah saja yg tahu betapa susahnya aku waktu tu.

    Masa tu famili aku tengah susah. Aku pi UM naik bas sorang2 ja. Org lain mak bapak hantar. Aku lak naik bas sorang2 & 1st time aku ke KL lak tu. Huhu... Masa tu hanya semangat ja bawa aku ke situ. Sampai senoir & kawan aku terkejut bila tahu aku datang sorang2 . Hehehe..

    Semua tu asam garam, keperitan yang perlu dialami dalam mencari ilmu. Jangan anggap kekurangan yg kita ada masa tu akan membantutkan kita. Teruskan semangat & usaha... jangan stop walaupun sekejap...

    ReplyDelete
  2. huhuhu...sy bleh bayang ape yg bro lalui dulu..insyllah sy ak trus usaha n usaha smpai berjaya..tq bro...

    ReplyDelete