Thursday, December 31, 2009

selamat tahun baru 2010

tahun 2009 da nak blah dari hidup aku...ak bersyukur sgt2 sbb 2009 dah nak tukar jadi 2010..bgai aku tahun ni mmg tahun yg pelik n wat aku letih kadang2..tp alhamdulilah tahun ni dah berlalu n umo aku n semua fam2 n kawan2 aku masih panjang..

bagi aku tahun 2009 xbes sbb aku still budak skolah yg berumur n amik stpm yg susah..idup aku mmg mess gila2 sebab exam stpm tu..tp aku lalui dgn penuh sabar dan senyum sokmo..xbes sbb ak xleh p tgk final bola kelate dgn member2..xbes sbb aku xleh p holiday ke kedah n penang dgn kurakura merah aku n ak still xde awek..hahaha..satu lagi xbes sbb ak p bercuti tanpa camera..adoyai..

thn ni bes sbb kewangan aku maintain n bleh bercuti dgn senang hati..bes sbb ak da abis stpm..bes sbb ak g bercuti kt penang n kedah selama 2 minggu n dpt luang masa lepak dgn gang2 lama aku sampai xigt dunia..dpt lepak2 dgb geng kedah zul,soley,apit,ravi,hamdi,pak ran,atiq,firdaus mail n ramai lagi..hahaha..bes sbb geng2 asrama berjaya merosakkan asrama skolah yg bodoh..n banyak lagi..emm..yg paling bes ialah ak borong kasut saucony sampai 3 dgn harga rm30..mmg murah gila..hahaha..xtau nk ckp pa dah..yg tu ja kot..

emm..btw..ak xminat sgt berazam2 tahun baru ni tp aku berharap tahun 2010 ni akan menjadi tahun yg bermakna kpd aku,fam,kawan,n negara kita..semoga allah swt ttp melindungi kita..amin..

p/s:mintak2 tahun dpn aku dpt result STPM yg top n dpt masuk u yg TOP gak..hehehe..Lai Lai Like!!

No comments:

Post a Comment