Sunday, March 13, 2011

Cukupkah bekalan kita nnt?

Seperti yg semua sedia maklum yg dunia skali lagi dikejutkan dgn kejadian gempa bumi yg dasyat hingga mengakibatkan tsunami melanda Sendai,Jepun..Bulan lepas gempa kt New Zeland dan seterusnya wallahualam lah kt mana tp mmg akan terjadi lagi ak rasa..huhu..takziah utk mangsa2 kt sana..

Kita kt sini patut bersyukur sbb negara kita mmg dilindungi dari benda2 ni cuma kadang2 terlepas sket jer mcm tsunami 2006 dulu..smlm pun ombak kuat kesan dari tsunami dari jepun tu pun sampai gak kt pantai Batu Buruk d Terengganu..xlama lagi xtahu laa mcm mana negara kita..mungkin kita pun akan menghadapi semua bala2 nih..minta jauh laa dari bala2 nih..huhu...tp dari pandangan ak lah negara kita pun mungkin akn ditimpa bala gak sbb tgk laa kejahilan masyarakat kita skrg..penuh dgn dosa..penuh dgn maksiat..buang bayi..bunuh org suka hati..keadilan dah xde..dah macam zaman arab jahilliah dah ak tgk tp masyarakat kita lagi teruk daripada diorang kot..huhu..ada hadis berkata yg bala2 ni berlaku kesan daripada perbuatan manusia jugak..so kita tgk la lama mana negara kita dilindungi daripada bala2 ni selagi kejahilan kita berterusan..

Cukupkah bekalan kita??

dunia dah mencapai akhir zaman skrg..ak pun mengaku ak xkuat sgt iman nih..tp ak berharap sangat ak mampu memperbanyakkan bekalan sebelum menghadapi kematian..

td ak baru lepas baca buku pasal dunia akhir zaman bertajuk Konspirasi Galaktik karya Tuan Muhammad Nurani Maarif dan kajian2 yg dibuat oleh penulis mmg membuka mata ak..fakta2 tentang 2012 yg kononnya kiamat di sangkal dgn bukti2 yg kukuh,fakta2 tentang konspirasi yahudi-zionis untuk menakluk dunia dibuktikan oleh penulis dan yg paling penting tentang kemunculan Imam Mahdi dan dajjal turut di buktikan dengan hadis..mmg buku yg lengkap dan membuka mata,minda dan hati bagi sesiapa yg membaca buku nih..terkejut jugak bila baca buku ni sbb bnyk lagi bnda2 yg kita xtahu dibongkarkan oleh penulis..so,ak sarankn kt semua try baca buku ni dan anda ak tahu sendiri tentang konspirasi yahudi-zionis nih dengan harapan kita semua bersedia..

semoga ALLAH SWT melindungi umat2 islam di seluruh dunia dan jauhi negara kita dari bala bencana..
Lai Lai Like!!

4 comments:

  1. Yang paling penting kita kena pegang dgn Al-Quran... dakyah kafir mengenai kiamat tu takleh caya... mcam2 cara depa sampaikan samada filem, dokumentari mahupun buku... Kalau kita percaya.... hmmmm....

    Tq bro... Aku nak cari buku ni nanti...

    ReplyDelete
  2. betul ape yg abg ckp tu..al-Quran dan hadis lah sumber yg paling kita perlu percaya tp sumber lain pun kita kena baca dan ambil tahu seterusnya cuba bandingkan supaya kita tahu kebenaran dan penipuan..

    elok gak abg try baca buku tuh..cari jgn xcari..

    ReplyDelete
  3. Ya betul tu.. Bacaan camni yg boleh buka mata kita.

    ReplyDelete
  4. sokong 100%..nk cari buku lain plak rasa nih..

    ReplyDelete