Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan~Slmt Berpuasa

alhamdulilah~syukur kpd Allah swt sbb dgn izinnya ak masih bernafas d muka bumi ni n masih lagi pnjg umur untuk menghadapi bulan yg paling mulia nih~

pejam celik pejam celik tgk dah masuk bulan ramadhan~kejap jer rasa..dah bulan 8 tahun 2010..tahun yg paling bermakna dlm idup dan tahun permulaan hidup baru ak sebagai mahasiswa universiti..hahaha~alhamdulilah skali lagi..

esok lusa dah start puasa~huhuhu..sedih la plak bila igt kt fam walaupun ak ni jiwa kental tp bila igt kt fam lebih2 lagi bulan2 puasa ni rasa la jgk sedih tuh..hahaha..puasa tahun ni ak smbut dgn kawan2 kt U ni jer..xdpt nk berpuasa kt umah n berbuka puasa dgn semua fam..al-maklum la kn..skrg dah jadi perantau d negeri orang..hahaha..dpt smbut puasa kt umah dlm seminggu jer kot..tp xpe laa..dah biasa dah semua tu n ni mmg adat sebagai perantau kn??haha..tp yg penting dpt balik raya..lau xdpt balik raya gila meroyan la ak nnt..hahaha...tiket kena beli asap nih..wahaha..

pasal raya lak..ak xfikir sgt sbb nnt balik kg ni ak sambut jer raya tu..yg pnting skrg fokos kt study..myb ada mid-term sblm cuti ni..dgn asignment yg berlambak2 lagi..mmg letih la puasa thn ni..tp insyallah semua tu ak ak lalui dgn hati yg senang n dgn gumbira~yg penting senyum sokmo..heee~

k laa~esok ak cuti sempena puasa so~nk kuar g penang n enjoy jap..hehehe..

kepada semua teman2 bloggers n teman2 yg lain..

ak ucapkan selamat menyambut ibadat puasa dan semoga ramadhan kali ini penuh bermakna


insyallah~

roger n out
Lai Lai Like!!

12 comments:

  1. hehe!! passaaa family jange disebutt la..sedihh sihh!!~heheh..
    okayy..slmaatt puasa ugop mer!!~~
    hidup labokk...hehe~~=))

    ReplyDelete
  2. hehehe~tq da..

    slmt berpuasa gop da..kirim slm ko sep2 kito alik nuh...

    ReplyDelete
  3. slmt berpuasa....hehehejgn sedih2 kn kwn2 bnyk kat uum ni comfirm x terasa sgt..hehhee

    ReplyDelete
  4. fizah:hahaha~xsedih pun..lau bnding dgn awk..awk lagi sedih kn??hehehe...slmt berpuasa k..

    ReplyDelete
  5. Dok jauh best bro. Mencabar. Bila cuti raya blk kg.... rasa betul balik raya. Dok dekat2 tak syok perasaan tu. Haha... Tp nak blk Kelantan, pi beli tiket satgi. Nnt habis.... Hehe.... Nnt blk bawa Beetle mai. Senang nak gerak. Hehe

    ReplyDelete
  6. mmg mengcabar pun bro..hahaha..masa balik kg lagi bes..perantau kn..balik smbil nyanyi lagu balik kg dari sudirman..hahaha..

    insyallah lau ok sy bwk tp rasa2 sem ni xkot..myb sem dua baru bwk beetle tu mai..hehehe..

    tiket dah beli dah..hahahahaha..

    ReplyDelete
  7. hahhahahah perantauan la sngat.... slmt berpuasa dan bertarawikh, dn slmt meningkatkan ibadah

    ReplyDelete
  8. Lagi bertambah meriah kalau ko tgh bawa Beetle.... fuh masyukkk.... ni macam racun suruh bawa Beetle ja nanti ni. Haha... Nnt ramai awek berkenan wo.. Haha...

    ReplyDelete
  9. LL:selamat jugak~tq2..

    Bro DJ:hahaha~mmg peracun tol la..mcm mana pun sem 2 beetle tu mesti smpai kt UUM..hahaha..baru laa bleh start mencari cinta..yakkkk~hahaha

    ReplyDelete
  10. Haha.... best layan Beetle ni. Aku slow2 nak baik pulih Beetle aku. Mmg tekad nak pusing semenanjung lg macam thn lepas. Hehehe...

    ReplyDelete
  11. tunggu bro..nk join gak~heheheh..

    ReplyDelete
  12. hehehhe yerlah sy yg paling sediih sbb raya thn ni x balik sabah..sob...sob... tapi xper raya thn depan comfirm balik punyer...tahun ni best jugak ada 5 rumah memanggil sy balik raya hehehe... skrg ngah confius nak balik mana....

    ReplyDelete