Sunday, April 4, 2010

jalan2 cari jam..

pagi2 lagi ak dah kuar g hospita besar KB sbb g chek penyakit ak yg xbrapa sakit tp wat sakit hati n down sket nih..haha..xnk cakap sal tu sbb nk cakap pasal jam..

balik dari KB td ak singgah kedai bundle yg ada jual jam vintage..hehehe..masuk jer dalam kedai tu terbit satu perasaan yg seronok dan buat ak tersenyum sorang2..haha..rasa mcm nk rompak jer kedai tuh tau..haha..

bnyk koleksi jam vintage yg dia jual antaranya seiko choronograph,titoni cosmo,titoni airmaster,rado,rolek,timek,zodiac diver,enicar n macam2 jenama yg pelik2..xigt dah jenama apa sbb bnyk sgt..ak dah putih mata td..rasa mcm nk g bank n keluarkan semua duit yg ada utk borong semua jam tu walaupun duit ak tggl 200..hahaha..berangan jer lebih..sejam gak ak duk belek2 jam tu n berbual2 dgn tokey bundle tuh..tp yg sakit sket harga dia letak tu macam mahal sgt la..ak nk beli pun xbrani..kbnyakan jam tu 200 ke atas tp bleh nego n jam yg mcm titoni,zodiac,seiko n lain2 semua 600 ke atas...bleh pengsan woo..tp xpe..ak juz survey jer..leh try pakai2..haha..

kalau laa hp ak ada cam bleh laa ak snap pic2 jam tu nk tujuk kt otai2 jam..bleh laa mintak pendapat bro DJ ke,bro sukajam ke dan sapa2 la..hehehe..tp wat masa skrg ak rasa nk kumpul duit beli jam seiko diver laa..nk simpan bajet2 dlm 600 ke nk beli diver ke..monster ke..or ape2 yg macam diver..hehehe..ak dah angau kt diver tp duit tarak..haha

ape2 pun..oneday ak akan g kedai tu utk angkat satu jam yg ada kt situ..hehe..tunggu laa..

btw..esok hari isnin..n macam biasa operasi mencari jam vintage akan dilakukan seperti biasa n harap2 dpt yg elok dan murah2..hehe..nnt ak update lau ade barang cun yg ak angkat..

roger..
Lai Lai Like!!

8 comments:

  1. amek la gamba jam2 tuh.
    then upload kt sinim.
    mane tau saye berminat ngehngeh.

    ReplyDelete
  2. Tak pa. Sabo. Aku cadangkan kalau jam lebih RM500, beli jam baru ja. Tambah skit lagi boleh dapat monster... Atau pun Seiko diver SKX007 (Bond). Puas hati

    ReplyDelete
  3. bereh atien..nnt sy upload la kalu free..hehe


    bro dj:mmg skrg tgh kumpul nk beli jam diver baru..xmau jam diver buruk2..nk biar puas hati n senang hati n bangga hati bila pakai..hehehe

    ReplyDelete
  4. Aku lebih suka jam baru berbanding jam vintage. Aku minat vintage yang pada aku unik saja. Lebih yakin dengan jam baru berbanding lama. Boleh pakai lasak... tambah2 kalau diver.

    ReplyDelete
  5. bro tlg cari diver yg murah2 harga rm300 lebih2 bleh??hehe..cari yg secong hand tp mantap...plzz...hehe

    ReplyDelete
  6. rse mcm na rompak?
    ish asal ta rompk je hehe

    gurau je
    anyway
    ske jm ek

    ReplyDelete
  7. aqish..yep2..suka jam sgt2..hv found my new hobby..hehehe..n i'm lovin in even xde duit..hehehe

    ReplyDelete