Tuesday, February 16, 2010

damm...

salam..

ohh..minggu ni myb minggu yg xbes kot..org lain bes sbb dpt cuti tp ak xbes sbb da letih cuti..xtau nk wat pe dah skrg..booring yg teramat..bnyk masalah sket minggu ni..masalah kesihatan,masalah dgn kawan,masalah dgn perasaan..hehe..tp mmg masalah laa..

ari khamis lps ak dmm n smpai skrg ak rasa macam xsihat lagi..kepala ak rasa penim jer sejak dua menjak ni..nape ek??ke aku sakit??huh..tipa2 malam ak rasa panas dan penim jer..xtau nape..tp biar jer..lepak ttp lepak..

yg xbes lepak skrg sbb kawan2 ak bnyk yg da jadi bodoh skrg..perasaan diorang sempurna n hebat tp sbnarnya x laa..diorang rasa diorang sempurna smpai bleh kutuk2 org lain yg xla sesempurna mcm diorang..ak tau la ak ni xde rupa n x sempurna mcm diorang..ak ok jer tp ada laa kdg2 terasa..haha..lau tuhan tarik balik kesempurnaan tu baru diorang tahu..ak gelak puas2 jer nnt..haha..padan muka jer ak bleh kata..tp ak still hormat kawan2 ak lagi..ak lebih pentingkn kawan dr diri sendiri..tp ak xkisah lau putus kawan pun sbb ak bleh buat ramai kawan lagi tau..hehehe..biarkn si luncai dgn labu-labu nya..haha..jnji ak gembira..

hahaha..

pasal perasaan plak..hehe..ak ada calon..da lama ak pendam perasaan ni..haha..sejak dari dulu2 lagi..pernah lost contact tp jumpa balik..haha..tp ak xready lagi n ak nk main2 dulu..so biarkan laa perasaan ni berlalu..lau ada jodoh xkemana..haha..tp ikhlas ak cakap mmg ak suka kt dia sejak kecik lagi..hahahaha..lau dia terbaca post ni..moga dia paham2 la..haha..

roger n out..chill okey..

be like water my frenn...

hahaha..Lai Lai Like!!

5 comments:

  1. hahaha...

    ko kena tipu laa...
    luahan perasaan nk bagi post ni panas jer..hehe..kasi panas line jer..actly xder pun..

    hahaha...

    ReplyDelete
  2. eleh,

    tipu konon.
    aper la nk tipu tipu.
    brape ramai pmpn yg kawan ngn ko mser kecik t'perasan biler bacer post ko nie?

    :D

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    sbb tu laa ak kasi panas line nih..
    nk bg diorang semua perasan jap..
    mana tau leh wat diorang gembira..haha

    hebat x ak??

    hahaha

    ReplyDelete