Saturday, September 26, 2009

forget raya...fokus kt exam...

hahaha...dia datang n semakin datang..aku still xsedia lagi nih..huh...jap lagi balik ostel maka bermula la peperangan aku dgn STPM..oh tidak...hahaha..minggu ni aku mmg sambut raya gila2 laa..start esok aku nk start belaja sungguh dah..masa dah suntuk..ilmu d dada still kurang..masalah betul..esok myb kuar result trial dulu..mintak2 laaa dpt 3.0 ke atas...huh..aku kena tinggal kn dunia punk aku..tinggalkan bini aku kt umah..n bg tumpuan kt pelajaran...lps abis jer exam nnt..mmg menganas laa aku..aku nk bwk bini aku tu p jalan2 ronda2 satu malaysia..tp sblm tu aku nk perabis duit dlm 4k nk wat repair dia..baru laa bes nk jalan jauh..hehehe...so...im going back tu ostel now..so long n gud bye all...wish me luck..

btw...bini aku tu KETA aku laa deh..,jgn salah phm..aku single lagi..n masuk minang ckp jer..hehehe,..

k laa..roger semua..take care...

Assalamualaikum..
Lai Lai Like!!

2 comments: