Wednesday, April 8, 2009

warkah buat penyokong kelate!!!


aku malu dgn sesetengah penyokong kelate..sebab kalah sanggup wat rusuhan sampai da jadi mcm kawasan perang...tindakan tu menunjukkan penyokong kelate gila n xde otak..nampak sgt kurang pendidikan dan xmatang..huh..tgk ape da jadi??mcm2 masalah timbul sbb rusuhan tu...aku nk g tgk kelate lwn selangor nnt pun da xbleh..bodo btul..kerana nila setitik rosak susu sebelanga..sebab segelintir penyokong yg xde otak abis musnah harapan..come on laa wehhh...dunia da maju...zaman da berubah..pemikiran pun kena berubah..kita bukan lagi zaman dulu kala..kita ada pendidikan..wat malu jer..sebagai penyokong setia kita kena terima kekalahan dgn tgn terbuka n jgn putus asa..sentiasa jatuh bgn bersama pasukan..baru laa true fans...ni baru jer kalah da nak mengamuk sampai wat rusuhan..nampak sgt bodo!!..

aku harap semua penyokong kelate mengubah tahap pemikiran mereka menjadi lebih matang dan gunakan otak yg ALLAH SWT kurniakan sebaik2nya...bukan gunakan kekerasan hanya untuk tunjuk tanda xpuas hati..siapa yg rugi???kita dan kelab bola sepak kelate...

fikir2kan lah...

tapi...aku ada terbaca sesuatu dalam forum kelate.net td n ada kemungkinan kejadian tersebut telah dirancang n ada konspirasi...myb ada dalang disebalik kejadian tersebut untuk menjatuhkan kelate..kalu betul laa ada konspirasi sebalik kejadian ni..moga2 dalang tu dilaknat oleh Allah swt...n..kalu betul penyokong yang mulakan rusuhan ni...individu tersebut mmg bodo n xdop otak laa...

aku rasa ada konspirasi laa...ish..macam dah dirancang laa pulak..huuhhuuuh..semoga polis lakukan siasatan molek2 laa...cari semua bukti...tolong laa..hehehe...

buat team kelate...bangkitlah dari mimpi ngeri ini dan buktikan kepada semua bahawa kita bukan pasukan yang lemah..kita adalah pendekar merah yang xakan menyerah kalah..buktikan bahawa kita ialah kuasa baru bola sepak tanah air..berpantang maut sebelum ajal...GOMO KELATE GOMO...




(kalu ada yg terasa aku mintak maaf)...Lai Lai Like!!

5 comments:

  1. guaner jadi g 2?
    mesti ko ader skali kan mser tue~

    lalala.
    ;)

    ReplyDelete
  2. kota bharu gle gempar.
    sian dak2 asrama kolej aku kne gas pemedih mate.
    sume kecoh lari masuk kolej ingatkn hostel tebakar.
    cube bayangkan dak2 p0mpuan yg kbykknnye sdg stdy+ nak tito + da nyenyak bemimpi, lari ke bgnn kolej?
    wahahahaaa.
    sgt menggelikan hati.


    malu beb.
    rmai dak kolej yg asal dari lua,
    kutuk klantan sbb insiden nih.
    huh!

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    kesian diorang...
    mcm duk zon perang..
    mmg gila2 laa mlm tu...

    tp mmg lucu laa..

    hahaha...

    ReplyDelete
  4. fana..

    aku xde malam tuu...
    aku xpegi tgk bola cz hari sekolah..

    aku g hari sabtu jer...

    tp skrg da xleh laa...

    waaaa....da xleh main kat KB dah..

    bodo punya perusuh...

    shit!!!

    ReplyDelete