Saturday, March 14, 2009

bye2 exam n welcam cuti!!!

hahaha...

alhamdulilah akhirnya exam aku da abis n datang cuti pulak..hehehe..bleh laa rehat2 otak sket..letih sgt2 duk perah cari jawapan sampai demam 2 hari tau...nasib baik ada cuti seminggu..bleh laa aku siap2kan semua homework yg aku hutang dgn cikgu aku...adoiyaiii...xbrapa nk cuti gak laa camni...emmm..da lama x menulis nih..xde idea yg bernas tp aku nk citer sket ttg pengalaman aku 2 ari lepas...huh...citer dia camni...2 ari lepas ada kemalangan berlaku kt dpn umah aku..huhuh..parah gak laa cz melibatkan 4 buah kereta...gila2 btul..kereta penyebab kemalangan telah berjaya melarikan diri..tp yang paling aku xleh lupa..aku n ayah aku antara yg awal2 d tempat kejadian...xdapat nk bayang laa camna..mmg ngeri..tp nasib baik xde yg mati..semua hidup..alhamdulilah...aku dpt tgk sendiri keadaan mangsa..darah penuh..huhuhuh..aku tgk seorang mangsa tu siku dia keluar dari kulit...nampak tulang dia btul2..tp terpaksa la aku tahan xmo bagi muntah..huh...xleh nk citer ar camna keadaan masa tu..mmg ngeri..dlm kpala aku ni duk pikir macam2..benda ni leh jadi kt sape2 n bila2 masa laa tuhan nk benda tu jadi..so aku xmo daa bwk keta laju2..hehehe...xmo laaa...mintak2 aku di jauh kan dari benda2 camtu...amin...

lalala....Lai Lai Like!!

2 comments:

  1. woo~

    law aku tgk sume tue..mau pengsan dah..
    tak kn sempat nk tlg mangsamangsa tersebut..

    hoho~

    ReplyDelete
  2. aku pun gerun wooooo...

    tahan jer...sib baik xde yg mati..

    huh...

    ReplyDelete