Saturday, February 7, 2009

friday night futsal....

futsal...

futsal ni da jadi sebahagian hidup aku sekarang begitu juga bola padang...tnpa idup aku hari2 macam xlengkap jer..buat masa sekarang aku da xleh nk main futsal n bola kerap sgt cz faktor pelajaran..huhuhuh...tp xpe la...aku rela berkorban demi masa depan aku..hahahaha...

huhuhu...aku baru jer balik dari lawan futsal yg di panggil friday night futsal..hehehe..game ni dianjurkan 2 minggu sekali..minggu ni team kg aku masuk laa game tu...team aku da 3 kali jadi champ n tiap2 kali masuk mesti masuk final xpun semi final jer..tp minggu nih bodo sket sooo suku daa kalah..waaaaaaa...ni semua cz teammate aku punya pasal laa..ada ke patut main suka2..org lain letih nk menang tp dia main suka2 jer...bodo btul...hahaha...aku kalau kalah xpe tp aku xsuka lau main futsal xde semangat nk menang...nak main suka2 baik xpayah masuk..huh...abis duit aku rm10...xpuas ati tul..huhuhuh..tp xpe laa...myb next time we will win...hehehe....aku xsuka kalah..xde perkataan kalah dalam idup aku...huhuhuhu....xsabar nk tunggu 2 minggu lagi..nak balas dendammm....

hahahahaha...

p/s:buat cikgu farhana...doa ko xtermakbul laa...huhuhuhuh....ajak ar team ko lawan team aku..hehehehe..

lalalalaalala....Lai Lai Like!!

2 comments:

  1. huyooo~

    namer aku ader r..
    beshbesh..

    ala..takper la..kalah sipi jer kot..
    takper next time try ag..

    nk lawan ngn team aku?
    kalah ko nt..lagie malu kang..

    lalala..
    ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    nk try skali lawan team gal ni..

    aku tgk gal skrg daa ganas mcam laki...mesti bes lawan..

    hahaha..tmbah2 yg body taf2 cam ko..

    hahaha...

    ReplyDelete